Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Min kärlek.

Av linda - 25 oktober 2010 12:58

Du växer så fort, min älskade lilla plutt. Om två vekor ska vi få reda på om du är en kille eller tjej, dock spelar det mig ingen roll - bara kul att veta och lättare att planera.

Jag känner hela tiden hur du rör dig där inne. Jag längtar efter dig. Jag älskar dig.


      



Världens mest älskade lilla plutt. <3


bilderna är tagna idag, v. 21+0

 
 
Julia ♥

Julia ♥

25 oktober 2010 17:08

Va kul att du ska få en bäbis! Själv är jag bara 12 år och vill inte ha någon just nu, men man vet ju aldrig om framtiden. :)
Det gör mig glad att se alla dessa mamma-bloggar, att alla inte bara gör abort...

http://juliamjfan.bloggplatsen.se

 
elin

elin

25 oktober 2010 19:15

fin blogg ! :)

http://ttosssannn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

fröding.

27 oktober 2010 22:34

halloj, ville bara titta in och säga hej och höra hur de är med dig, vad kul att det går bra med torleif och att allt verkar vara bättre med dig, hoppas det är bra på den nya praktiken! saknar dock ngn att käfta lite med ! men men, det får ja leva med :P hadegott så hörs vi om några veckor !:D

linda

28 oktober 2010 11:00

hej! det är bra med mig (oss), hoppas allt är bra med dig!
det går allt bra, hur går det för dig? =)
haha i miss u to! ha det bäst manboy!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kun...

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Ovido - Quiz & Flashcards